• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Lider 3D. Zarządzanie, motywowanie i komunikacja

online
Potwierdzone

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 10 kwietnia 2024 cena wynosi 409 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie zarządzanie zespołem. Udział pomoże uczestnikom w rozwiązywaniu konfliktów, usprawni komunikację w zespole i wzmocni umiejętności motywacyjne słuchaczy.

Ważne informacje o szkoleniu

Czy jesteś gotowy na podniesienie swoich kompetencji kierowniczych? Dołącz do nas! Zarezerwuj swoje miejsce już dziś i weź udział w szkoleniu, które zmieni sposób, w jaki zarządzasz zespołem! Proponowane przez nas szkolenie jest praktycznym warsztatem. Powody, dla których warto wziąć udział w szkoleniu:
• Zaprezentujemy nowoczesne narzędzia do skutecznego przywództwa dostosowanego do charakterystyki zespołu.
• Wskażemy jak odkrywać własne mocne strony i obszary do rozwoju w roli lidera.
• Zaprezentujemy wyjątkowe spojrzenie na motywację, dostosowane do współczesnych oczekiwań pracowników.
• Wskażemy praktyczne podejście do budowania zaangażowania, łączące teorię z realiami pracy.
• Zaprezentujemy unikalne narzędzia do budowania skutecznej komunikacji w różnych kontekstach.
• Wskażemy konkretne narzędzia i techniki, które można natychmiast zastosować w codziennym zarządzaniu zespołem.
Szkolenie poprowadzi ceniona ekspertka, z ogromnym doświadczeniem praktycznym. Opnie uczestniczek i uczestników szkoleń prowadzonych przez Trenerkę: Bardzo dobrze i w ciekawy sposób podane wszystkie informacje.; Bardzo ciekawe szkolenie.; Dobrze dobrane treści, dobra organizacja szkolenia.; Pełen profesjonalizm, wiedza i doświadczenie.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat różnych stylów zarządzania, dostosowanych do gotowości pracowników.
• Poznasz unikalne cechy swojego stylu przywództwa poprzez autodiagnozę.
• Dowiesz się jakie są główne źródła motywacji i jak zaspokajać różnorodne potrzeby pracowników, budując zmotywowany zespół.
• Udoskonalisz umiejętności komunikacyjne i nabędziesz umiejętność wykorzystywania kwadratu komunikacji w praktyce, by zwiększyć umiejętność wzajemnego rozumienie się w zespole.
• Opanujesz sztukę wyrażania klarownych oczekiwań, aby skutecznie kierować zespołem w kierunku wspólnych celów.

zwiń
rozwiń
Program

MODUŁ 1: Odkryj swoje umiejętności kierownicze.
• Cztery style zarządzania – dostosuj je do gotowości pracownika, tworząc wyjątkową receptę na sukces.
• Autodiagnoza własnego stylu kierowania – zidentyfikuj swój unikalny styl kierowania i odkryj, jak możesz go efektywnie wykorzystać.
• Delegowanie czy zlecanie? Praktycznie ćwiczenie – naucz się, kiedy i jak skutecznie przekazywać zadania, aby zwiększyć efektywność zespołu.
• Wyrażanie oczekiwań – jak skutecznie formułować oczekiwania, by pobudzały do działania.
• Wyznaczanie celów – celuj precyzyjnie! SMART to skrót do sukcesu. Dowiedz się, jak tworzyć cele, które naprawdę inspirują i mobilizują do działania.
MODUŁ 2: Zmotywuj zespół do działania.
• Źródła motywacji – łącz zespołowe DNA i dowiedz się, co naprawdę napędza ludzi do działania.
• Rodzaje potrzeb pracowników – poznaj potrzeby i naucz się je zaspokajać, by twój zespół był zmotywowany do osiągania niemożliwego.
• Skuteczne zasady motywowania, które sprawią, że Twoi podwładni będą pracować efektywnie.
• Rodzaje motywatorów pozapłacowych i ich rola w budowaniu zaangażowania.
• Pochwal, a zobaczysz wzrost. Dowiedz się, jak odpowiednia pochwała może stać się kluczowym elementem motywacji pracowników.
MODUŁ 3: Doskonal komunikację w zespole.
• Zrozumienie różnych stylów reprezentacji sensorycznej a umiejętność skutecznej komunikacji.
• Kwadrat komunikacji i 16 płaszczyzn interakcji, które odmienią twoje podejście do rozmów.
• Autodiagnoza własnego stylu komunikacji – odkryj swoją unikalną siłę.
• Konstruktywna informacja zwrotna – wykorzystaj model pełen ekspresji.
• Radzenie sobie z trudnymi rozmówcami – strategie na pokonanie sceptyka, wyniosłego, dominującego czy wycofanego.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Kadra zarządzająca, kadra kierownicza, liderzy, osoby chcące podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywnego kierowania zespołami pracowniczymi.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu z 18-letnim stażem. Praktyk Dialogu Motywującego. Na co dzień pomaga urzędnikom, pracownikom wszystkich szczebli oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w biznesowej komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Od 2006 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: komunikacja, szkolenia managerskie, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, obsługa klienta, savoir-vivre, etykieta ubioru, dress code, autoprezentacja, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku, etykiety i marki osobistej.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 10 kwietnia 2024 cena wynosi 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 18 kwietnia 2024 r.