• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Public Relations a zarządzanie gminą

Program i karta zgłoszenia

Profesjonalne szkolenie stacjonarne realizowane w sali w Centrum Warszawy, która spełnia wszystkie wymogi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie Public Relations w zarządzaniu gminą

Ważne informacje o szkoleniu

W dzisiejszym świecie zmieniających się mediów oraz społeczeństw, które głównie „oglądają”, a nie „czytają”, kluczowym dla polityków i działaczy społecznych pytaniem jest, jak skutecznie dotrzeć do mieszkańców, jak ich przekonać do swoich projektów oraz jak utrzymać dobry wizerunek. Proponujemy Państwu udział w szkoleniu podczas którego omówimy w jaki sposób komunikować się ze społeczeństwem z perspektywy osób zarządzających gminą. Podczas zajęć odpowiemy na postawione powyżej pytania i wskażemy jak samodzielnie tworzyć proces komunikacji z mieszkańcami. W trakcie szkolenia spróbujemy również opowiedzieć na pytanie o równowagę pomiędzy bieżącym zarządzaniem gminą i koniecznością podejmowania czasami niepopularnych decyzji, a dbaniem o własny wizerunek i poparcie społeczne.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Celem jest wykształcenie umiejętności świadomego budowania wizerunku.
• Po szkoleniu uczestnicy będą mieli podstawowe umiejętności budowania wizerunku gminy i osobistego, elementy wystąpień publicznych i zachowania się w różnych sytuacjach publicznych.

zwiń
rozwiń
Program

1. Podstawy Public Relations i budowania wizerunku.
• Czym są PR i dlaczego ich używać?
• Czy propaganda się opłaca?
• Czym nie są public relations?
2. Strategiczne kształtowanie relacji osobistych i zawodowych.
• Cele tworzenia strategii.
• Osoba publiczna a osoba prywatna.
3. Umiejętność publicznego wypowiadania się (podstawy).
• Rodzaje wypowiedzi publicznych i ich funkcje.
• Przekaz i jego tworzenie.
• Dostosowanie wystąpienia do odbiorców.
• Warsztat mówcy - podstawowe ćwiczenia.
4. Właściwe zdefiniowanie otoczenia i kształtowanie relacji z poszczególnymi jego grupami.
• Sposoby definiowania i doboru grup docelowych.
• Czy są ważni i ważniejsi?
• Narzędzi kształtowania relacji z otoczeniem.
5. Podstawowe elementy wizerunku osobistego.
• Wizerunek codzienny.
• Rodzina i otoczenie.
• Podstawowe zasady właściwego ubioru.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie adresowane jest do Wójtów, Burmistrzów, Prezydentów oraz ich zastępców, Sekretarzy Gmin, pracowników działów promocji, osób odpowiedzialnych za promocję jednostki.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Doktor habilitowany nauk społecznych (2020). Doktor nauk humanistycznych (2007). Absolwent Instytutu Nauk Politycznych UW (2000). Pracownik Katedry Socjologii Polityki i Marketingu Politycznego Uniwersytetu Warszawskiego. Naukowo zajmuje się zagadnieniami komunikowania politycznego i marketingu politycznego. Uczestnik wielu ogólnopolskich projektów badawczych dotyczących kampanii wyborczych. Prowadzi m. in. zajęcia z komunikowania politycznego, public relations, marketingu politycznego, kreowania wizerunku, strategii kampanii wyborczych. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Od 1999 roku związany zawodowo z PR i marketingiem, pracował w kilku korporacjach i instytucjach, m.in. Telekomunikacji Polskiej, Instytucie Adama Mickiewicza, Urzędzie m. st. Warszawy, Polskich Liniach Lotniczych LOT, Orlen Upstream, gdzie pełnił różne funkcje w obszarze komunikowania – m. in. rzecznika prasowego oraz dyrektora komunikacji. Przygotowuje i realizuje kampanie wyborcze jako doradca sztabów wyborczych i kandydatów. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji publicznej i politycznej, sztuki publicznych wystąpień, współpracy z mediami, kreowania wizerunku, tworzenia i realizacji strategii wyborczych, public relations, komunikacji w sytuacjach kryzysowych. W tym zakresie jest częstym konsultantem dla polityków i osób zarządzających dużymi firmami.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena 649 zł netto PLN. W przypadku zgłoszenia do 15 września cena wynosi 585 PLN netto. Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl  do 22 września 2021 r.