Część I Wprowadzenie:
1. Przegląd możliwości i omówienie funkcjonalności i działań we wskazanych platformach SM.
2. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Social media i ich możliwości – jak się w nich poruszać obecnie i co jest najważniejsze.
Część II Warsztat:
1. Pokażę czym są SM i jaki jest ich potencjał:
• Poznamy dane dotyczące poszczególnych platform i najnowsze trendy marketingowe
• Zrobimy przegląd platform Social Media – FB, IG, Tik Tok - omówię specyfikę, zalety, możliwe i zalecane działania
• Omówimy rodzaje treści na każdej platformie i zastanowimy się jak je tworzyć tak, żeby każda z nich była interesująca dla odbiorców
• Omówimy cechy angażującej treści oraz jak pisać atrakcyjne treści prostym i zrozumiałym językiem
• Obejrzymy wiele profili inspirujących, które wykorzystamy do dyskusji
• Pokażę sporo inspirujących treści do różnych platform
2. Omówię znaczenie hashtagów#, emoji, odpowiedniego języka do tworzenia treści - na tych platformach.
3. Odpowiem na pytanie dlaczego live jest nadal taki popularny, a o video nie można już zapominać. Jednak ważne żeby podążać za trendami – dlatego trzeba poznać rolki (reelsy), oraz tiktoki – bez których dziś nie sposób się obyć.
4. Powiem o planowaniu publikacji i systematycznym publikowaniu na SM.
5. Przedstawię użyteczne aplikacje ułatwiające działania online.
Część III Podsumowanie, wnioski i czas na pytania lub ewentualne przejrzenie kilku profili SM uczestników.
Kultura, sport, NGO, promocja